Week 8/9 - Song Kran en Chiang Mai

12 april 2017 - Bangkok, Thailand

Halloo daar,

Iedereen bedankt voor alle leuke reacties op mijn reisverhaal én de felicitaties. Afgelopen week de laatste week school al weer gehad. We hadden woensdag middag al lekker weekend!! En woensdag was niet echt een lange schooldag want ze hadden een start off van de Song Kran.

Song Kran met IlseSong Kran op school

Een heerlijk lang weekend t/m maandag. Dus zijn we donderdag middag om 12 uur naar Chiang Mai gevlogen met 6 meiden. 's Middags verder niet zoveel gedaan, lekker bij het zwembad gelegen en nog even lekker anderhalf uur met een vriendinnetje gefacetimet.

's Avonds lekker wezen eten bij een fancy restaurant aan de rivier. Ik had Massaman curry besteld (dat is een curry met aardappels, kip en soort satesaus achtige saus) maar die was heel erg scherp. Helaas kreeg ik daar erg last van dus ben ik 's avonds maar gelijk naar bed gegaan want de volgende dag werden we op tijd opgehaald. We zijn vrijdag wezen ziplinen, dat was echt super leuk. Ik had al wel eerder van zulke parcours gedaan in Italïe en Frankrijk maar bij deze had je super veel en lange ziplines, echt gaaf! Lekker vliegen, superwomaannn

free fall, lekker lachenSurrrfffffffree fall, lekker lachen

Toen we weer terug waren bij het hotel hebben we ons even opgefrist en zijn we 's avonds gaan eten en shoppen bij de night market. Het was echt een super leuke en grote night market.

Zaterdag zijn we met 4 meiden naar de Elephant Jungle Sanctuary gegaan. We werden al om half 7 's ochtends opgehaald bij het hotel, maar het was het meer dan waard! Toen we daar aankwamen mochten we eerst de olifantjes voeren en bij ze in het hok. Daarna gingen we onze bikini aan doen om een modderbad te nemen met de olifantjes. Ze hebben een hele droge huid en dan is zo'n modderbad heel goed. Daarna gingen we ons en de olifantjes afspoelen in de rivier. Maar na het afspoelen zat nog steeds overal modder, maar gelukkig gingen we nog lekker zwemmen bij de waterval. Je kon daar ook van de rotsen springen, super gaaf! Na een super leuke ochtend maar weer terug naar het hotel en lekker een dutje doen bij het zwembad want het was wel heel vroeg die morgen. 'S avonds vlogen we weer terug naar Bangkok.

En toen was de allerlaatste week alweer aangebroken in Thailand. Dinsdag hadden we de final presentations en die heb ik/we gehaald met deze toppers;

PRESENTATIE GEHAAALD!

Zaterdag lekker naar Bali!

Ajuuuuuu

1. Mama (Simone):
    12 april 2017
    Lief! wat een belevenissen weer. Doe voorzichtig in Bali !
  2. Agaath Stolte:
    12 april 2017
    Op naar de volgende ervaring....
  3. Cor en Tea:
    12 april 2017
    Wat een mooie tijd heb je gehad in Thailand, veel succes op Bali
  4. Henk en Janny:
    12 april 2017
    prachtige foto's Marieke, en prachtige tijd daar, zoals we kunnen lezen!
    Ook niet onbelangrijk: presentatie gehaald. Mooi!
    Benieuwd hoe het je vergaat op Bali!
    groetjes.
  5. Tante Eef:
    13 april 2017
    Wat een geweldige ervaring voor jouw en mooi dat je al die leuke dingen kunt combineren met jouw studie!!
    Veel plezier op Bali geweldig eiland ben er samen met Gerben 12 dagen geweest!!
  6. Oma de Bruijn:
    18 april 2017
    oma de Bruijn
    nou je hebt weer heel wat beleefd en ook je presentatie nog gehaald., daarmee ook gefeliciteerd. Leuke foto's. Je mag blij zijn dat er geen olifant op je tenen is gaan staan anders waren er wel een paar gebroken!!!! Op naar de volgende avonturen.
    Liefs oma