Vakantie week in Bali

Hai,

Een ontzettend leuke vakantie achter de rug in Ubud en Lovina met een groep van lonely girls. In de vakantie kwamen heel veel ouders of vriendjes langs. Toen zijn we met een groep van 8 meiden maar wat gaan ondernemen en zijn we de hele week bijna weg geweest.

Zaterdag begon de vakantie voor ons met een dagje surfen met een grote groep studenten. De volgende dag zouden we na het ontbijt met 4 skooters naar Ubud rijden. Na ongeveer 1,5 uur rijden kwamen we aan en hebben we lekker de middag bij het zwembad vertoefd.Onze homestay in Ubud.

's Avonds gingen we op stap aangezien een meisje van de groep jarig was. Ik heb nog nooit zo'n leuke avond gehad in een Reggae bar. Allemaal leuke mensen en echt een vet leuke sfeer.

Maandag wouden we er een beetje op tijd uit want we wouden de rijstvelden en de waterfall bezoeken. En zo gezegd, zo gedaan. met de meiden

Buddhabeautiful ricefieldUbud rijstveldrijstveldrijstveldje

waterval; waterfallwaterfall

's Avonds heel vroeg naar bed gegaan omdat we dinsdag de Mount Batur, een actieve vulkaan, wouden beklimmen. Dit moest heel vroeg zodat je de zonsopgang kon kijken. We moesten hiervoor om 1 uur 's nachts opstaan. De klim duurde ongeveer 2 uur. Hier een aantal mooie plaatjes van de zonsopgang en de tocht;

zonsopgangzonsopgangMet deze kipjes op de Mount BaturBoven op de bergMount Batur beklommenFotootje met onze guidesIMG_3671

's Middags zijn we allemaal even weer ons bedje ingekropen omdat we best moe waren. 's Avonds nog weer heerlijk gegeten en de volgende dag vertrokken we alweer naar Lovina.

Woensdagochtend wouden we er een beetje vroeg uit om naar de markt te gaan in Ubud en daarna door te rijden naar Lovina maar dat is hem uiteindelijk niet meer echt geworden. Na een barre tocht (we vertrokken om 13 uur en het was 2,5 uur rijden) kwamen we uiteindelijk om half 11 's avonds in Lovina. De tocht was erg gezellig, maar wel erg regenachtig. We hebben namelijk heel vaak, en lang geschuild maar dat was ook wel weer leuk! We hebben héél veel lol gehad, gezongen, gechilld met locals en vooral veel gegeten onderweg haha. Aangezien we helemaal doorweekt waren, hebben we maar even superchille mannen truien gekocht onderweg. Ook moesten we door de bergen waarbij je de remmen constant inhoud. Toen dachten we ook dat onze remmen kapot waren, toen hebben we wat locals gevraagd. Wij als vrouwen de ballen verstand van skooters... bleek dat de remblokken even moesten afkoelen hahahaha. Nouja, na een heel avontuur kwamen we wel lekker thuis in een super chille villa aan het strand, met zwembad en privé kok. Zwembadje in onze villa in LovinaAquarobics chicks

Donderdag hebben we de hele dag vertoefd in onze villa. En vrijdagochtend gingen we er weer vroeg uit om mijn kinderdroom (dolfijnentrainster) waar te maken. We gingen dolfijnen spotten. Dit was erg leuk en het was leuk om de dolfijnen in de natuur te zien springen. AapjeGroep dolfijntjesSpringend dolfijntjeDolfieZwemmen achter de dolfijntjes aan

Verder hebben we niet meer zoveel gedaan in Lovina en lekker gechilld in de villa. Zaterdag gingen we alweer naar huis en toen was de vakantie alweer bijna voorbij.

OHja, en kijk voor nog meer foto's in mijn album! Tot de volgende keer.

Adiooooossss amigooos

1. 't suukeroompien:
    4 mei 2017
    Wauw wat een avonturen weer en dat in 1 week! Het is bijna jammer dat je weer aan de studie moet maar iets zegt me dat je volgende blog weer vol staat met tripjes en een natuurlijk een beetje over school haha! ;-) Succes daar en groetjes uit Kampen!
  2. Mama (Simone):
    4 mei 2017
    Hoi Lief, wat een mooi verhaal weer, ik geloof dat het meer vakantie als studie is daar.. Geniet er maar van. Dikke kus van mama (hou van je <3 !)
  3. Papa Dick:
    4 mei 2017
    Het is hier maar nat en koud Kiek, je kunt maar beter op Bali zitten zo te zien. Ook erg mooie foto's van de dolfijntjes.

Liefs,
    Papa
  4. Oma de Bruijn:
    8 mei 2017
    lieve Marieke, weer heel veel beleefd en gezien. Dan is het hier maar een saaie boel!!!
    Heb je ook nog gestudeerd, want daar ging je toch voor? Ha Ha. Ik krijg het hier koud van al die zonnige foto's. Weer een mooi verslag.
    Liefs van oma.