Bali week 3 / 4

Hoi hoi,

Zooooo, een tijdje niet geschreven. Helemaal erbij ingeschoten door alle leuke dingen, school enz.

Op verzoek van een aantal mensen; ik heb hier in Bali heel weinig school. Elke week heb ik ongeveer les van ma t/m woe en dan ben ik op woensdag vaak al om 12 uur vrij. Heel relaxed dus! Doordeweeks heb ik 's avonds wel gewoon meetings met groepjes waar ik mee samen werk en doe ik gewoon mijn werk. Verder is de school in Bali ongeveer 20 keer zo klein maar dat bevalt me eigenlijk wel goed. Ook moeten we hier weer in uniform naar school (zwarte rok, witte bloes, zwarte dichte schoentjes). Het tweede deel van de minor in Bali bevalt mij een stuk beter. Ik vind het interessanter, kan beter mijn motivatie vinden en we hebben natuurlijk minder school.

Verder ben ik donderdag nog even met Anne-Marie, mijn huisgenootje, naar Seminyak gereden om te shoppen en lekker te lunchen. middagje shoppen met Anne-Marie in Seminyak

Ik moet nu even goed nadenken wat ik allemaal de afgelopen weken heb gedaan en waar ik was gebleven. Het vierde weekend zijn we naar Padang Bai gegaan, daar gaan de boten naar de Gili eilanden, en naar Nusa Dua in het zuiden. Padang Bai was eigenlijk best saai maar wel gezellig gehad met die meiden. Toen we daarna naar Nusa Dua reden, zijn we nog even gestopt om te lunchen in Sanur. Mango juice in SanurNusa Dua was vooral chill omdat we een dikke villa hadden. We hadden een villa met een gedeeld zwembad maar toen we daar aankwamen was die blijkbaar volgeboekt. Toen kregen we een andere villa die maar liefst 8 keer zo duur was, maar wij kregen hem voor dezelfde prijs.

Onze villa in Nusa Duavillaatje in Nusa Duazwembadje in onze villaHeerlijk hemelbedje in de villaUitzicht vanuit mijn bedje

Na een heerlijk rustig weekend, moesten we weer een kort weekje naar school t/m woensdag 11 uur. Woensdag nog wat meetings gehad en 's avonds op stap geweest. Donderdag een dagje naar het strand geweest in Seminyak en héérlijk uiteten geweest bij een Mexicaans restaurant. Enchiladas

Vrijdag gingen we weer een beetje vroeg uit de veren om een hele dag weg te gaan naar de NungNung waterfall en de Jatiluwih rijstvelden te gaan.

ik bij Nung nung waterfallNungnung waterfallNungNung waterfall

Jatiluwih rijstveldenJatiluwih rijstvelden

Jatiluwih rijstvelden

Bij deze rijstvelden Babi Guleng (een traditioneel Balinees gerecht met geroosterd varken van een spit) gegeten.

Traditioneel Balinees gerecht - Babi Guleng

Zaterdag zijn we eigenlijk de hele dag gaan shoppen, naar Canggu geweest voor een leuke markt die er uiteindelijk helemaal niet was en naar Kuta naar een shopping mall. 's Avonds nog op stap geweest waardoor we de zondag niet zo productief zijn geweest.

Maandag begon school weer en nu is het alweer donderdag en heb ik alweer weekend, wat een heerlijk leven! Morgen moeten we naar de ambassade om ons visum te verlengen en daarna ga ik met Anne-Marie naar Permuturan in het noord-westen.

daaaaaaaaaaaag & liefs,

Mariek.

1. Elke:
    21 mei 2017
    Leuk!!! Geniet er nog ff van lieverd!
  2. Jan Roelofs:
    21 mei 2017
    Wat dat heerlijke leven betreft. Kom je nog wel weer terug ?? Maar blijf genieten zolang het kan !!
    Groetjes uit Vriezenveen
    Aly en Jan
  3. Oma de Bruijn:
    21 mei 2017
    allemaal weer leuke dingen meegemaakt. Heb je zoveel geld voor al dat shoppen en
    lekkere eten? Dat zal wel erg wennen zijn als je nog?? terugkomt en weer aan dat oerhollandse leven moet wennen!!! Weer een dikke kus en tot de volgende keer.
    liefs oma
  4. Ome Robbie:
    Shoppen shoppen...
    dat moet eens stoppen
    Straks kom je nog met 24 koffers terug :-)

geniet er maar lekker van
    Groetjens ome Robbie
  5. Papa Dick:
    22 mei 2017
    Lekker eten , en mooie dingen bekijken wat wil je nog meer. Wat een mooie villa Kiek. Geniet nog maar mooi even. Dikke kus.
  6. Papa Dick:
    22 mei 2017
    Je ziet weer veel mooie onvergetelijke plekjes op Bali, dikke kusjes, mama