Koh Samet

6 maart 2017 - Bangkok, Thailand

Hola,

Ik lig net weer in mijn fijne bedje in mijn appartementje na een lange terugreis. We moesten 2,5 uur wachten op een mini van om van Ban Phe naar Bangkok te komen maar goed, we zijn weer veilig thuis.Afgelopen donderdag hadden we om half 4 al weekend en daarom zijn we gelijk om half 5 vertrokken per bus, trein, busje en boot naar Koh Samet. Donderdagavond laat kwamen we aan in Ban Phe, waar we een hostel hadden geboekt. Na een lange reis van 6 uur hadden we wel honger en zijn we gelijk wat gaan eten (23:00 uur). Aan de overkant van de straat zat een heel leuk barretje waar ze nog wel een lekkere sandwich voor ons wouden maken. Én natuurlijk een lekker koud biertje om het weekend in te luiden!! Daarna beetje op tijd naar bed (verder was daar toch niet veel te beleven) want de volgende morgen moesten we voor 10 uur ontbijten. Een heerlijk ontbijt met een uitzicht op de haven. Die vrijdagochtend rond 12 uur zaten we op de boot naar Koh Samet om daar de rest van het weekend te vertoeven.

Vrijdag was een lekker chill dagje op het strand en 's avonds met twee andere groepjes drankjes gedaan bij een leuke bar. Zaterdagochtend ben ik gelijk een skooter gaan huren, heb ontbeten met die meiden aan het strand en ben een beetie gaan tourn. Onderweg bij mooie uitzichtpunten gestopt en bij de mooiste strandjes van het eiland. Even gezwommen en gechilld, eeeeeeennnnn weeer door. Na 2 uur touren en chillen had ik alles wel gezien en ben ik terug gegaan. Toen even een Thaise massage genomen op het strand en toen nog even met 2 meiden wezen touren naar het zuiden. Het eiland was trouwens 7 km lang dus je bent er zo doorheen gereden. Daarna weer terug gereden met zijn drietjes, even douchen en daarna weer lekker eten op het strand. Een overheerlijk zalmpieeeee! (zie foto). Na het eten nog met paar meiden naar een Nederlandse bar gegaan (Old-Amsterdam) waar André Hazes, doemaar en weet ik veel allemaal niet werd gedraaid. Erg leuk en de hele boel werd op stelten gezet.

Zondsg wederom heerlijk ontbeten op het strand en van 12 tot 15 uur gesnorkeld en met een boot naar een mooi strand geWeest. Snorkelen was echt super mooi, echt voor herhaling vatbaar! Toen was het weekend helaas al weer om en meosten we weer terug naar de big city.

Nu maar gauw slapen want morgen weer college

Heel veel lees plezier en tot gauw!

Liefs,
Mariek

1. Tante Eef:
    5 maart 2017
    Hallo Marieke

Zo te horen en te zien heb je het geweldig naar de zin, dat is ook echt genieten op zo' n mooi eiland ! Liefs
  2. Mirjam van Vemde:
    5 maart 2017
    Gaaf hoor, geweldig leuke dingen die jullie ondernemen. Zo te lezen en zo aan de foto's te zien is het heel erg goed toeven daar. Genieten maar.
  3. Lia:
    6 maart 2017
    Wat een belevenis zeg, geweldige ervaringen doe jij op.
    Geniet er maar van! Leuk om van je te horen, doeg.
  4. Papa Dick:
    6 maart 2017
    Mooie plekjes Kiek, en lekker rustig op het strand. Veel plezier nog.
    Liefs Papa
  5. Gerdie:
    9 maart 2017
    Dat het allemaal in één weekend past joh ;-)
    Zo te zien geniet je volop, mooie sfeerfoto's (de foto met jou er op is natuurlijk mijn favoriet)
    Veel plezier en liefs