Koh Phangan - week 5

14 maart 2017 - Bangkok, Thailand

Hello there,

Wat was dat weer een onwijs leuk weekend! Vrijdagmiddag na de field trip naar Clean Farm (die organic vegetables en fruit verbouwt) gelijk vertrokken naar het trein station van bangkok om half 7 de nachttrein te pakken. Eenmaal aan gekomen , met de mini van naar de haven gebracht en om 10 uur de boot gepakt naar Koh Phangan. In Koh Phangan moesten we nog een stukje met de taxi en de taxi boat. Ons resort was namelijk zo afgelegen dat je er niet via een normale weg met de auto kon komen. Rond 14:00 uur kwamen we aan bij het resort en hebben we lekker de rest van de middag aan het strand gelegen. 's Avonds lekker gegeten en toen naar een Jungle party geweest. We moesten met de taxi want de paatste boot was al geweest, maar dat was wel een bijzonder ritje. We moesten echt door de rimboe, met de tuctuc, over zanderige hobbelige weggetjes. De Jungle party was wel super vet! Het leek op een soort festival in de jungle. In het begin dacht ik dat ik het niet zo leuk zou vinden aangezien er Techno en House muziek werd gedraaid, maar het was uiteindelijk hartstikke leuk!

Zondag moesten we om half 11 alweer uitchecken en hebben we nog even lekker ontbeten bij het resort. Om 1 uur kwam uiteindelijk de taxi die ons naar een ander hostel bracht. Eenmaal aangekomen bij het hostel, in het toeristische gebied van het eiland, zijn we lekker gaan shoppen bij allemaal leuke souvenir winkeltjes. We wouden eigenlijk voor het eten allemaaal nog even een powernapje doen maar dat werkt helaas niet op een slaapzaal met 12 bedden. Om 8 uur zouden we gaan eten met twee jongens die mijn huisgenootje Annelies kende van thuis. We zijn ons toen maar klaar gaan maken voor de Full Moon party want we wouden nog kliederen met die neon verf. Het was echt grappig om te zien dat ook alle mannen zichzelf fanatiek aan het verven waren en ook helemaal meededen met de felle kleuren. De Full Moon party was echt super vet! Een strand vol met duizenden dansende mensen met felle kleuren aan. Het feest ging ook door tot vroeg in de ochtend.

Maandagochtend om 11 uur weer met de taxi vertrokken naar de haven. Inmiddels is het dinsdagochtend 06:30 uur en heb ik heerlijk geslapen in het nachttreintje. Deze week weer 3 daagjes naar school, vrijdagochtend field trip en dan de langverwachte vakantie, heerlijk!

Liefs,

Marieke

Foto's komen er nog aan hoor!

1. Agaath Stolte:
    14 maart 2017
    Leuk dit zo te lezen, maar kan je ook iets vertellen over je ervaringen op school?
  2. Ome Robbie:
    19 maart 2017
    Hoi Marieke,

Ik begrijp dat je het zwaar hebt.
    Lijkt me ook wel iets voor de de Bruijnen familie zo'n neonfeesie
    groetjens Ome Rob
  3. Papa Dick:
    24 maart 2017
    Koh Phangan en Phuket wat zie je toch veel prachtige dingen.

Liefs,
    Papa
  4. Oma de Bruijn:
    26 april 2017
    weer mooie foto,s weer veel plezier, het lijkt wel van vakantie naar vakantie!!!! Wat zal het gewone leven straks saai!!!! zijn. Uitkijkend naar je volgende avonturen liefs van oma