week 3/4

2 maart 2017 - Bangkok, Thailand

Heeeeeeee hallo lieve vrienden, vriendinnetjes en familie,

Allereerst is het erg leuk om elke week jullie reacties te lezen. Word ik echt vrolijk van! Leuk dat jullie me allemaal volgen:)

Afgelopen week was niet zo spannend. Gewoon een weekje school gehad en een weekend thuis gebleven. Gaf wel even veel rust. Zaterdag wouden we een beetje op tijd naar een floating market maar dat liep een beetje in de soep omdat we snel wat moesten boeken van de full moon party die er binnenkort aankomt. Uiteindelijk rond 1 uur naar Taling Chan floating market gegaan maar tot onze teleurstelling was dit helemaal niet een échte floating market. Er waren ongeveer twee bootjes die dreven en eten verkochten vanaf het bootje. Toen hebben maar een hapje gegeten daar en zijn we naar MBK en Siam Center gegaan. Dit zijn super grote shopping malls hier waar je leuk kan shoppen.
Zondag heb ik súper lang uitgeslapen, heeeeeeeeeeeerlijk! En toen was het weekend alweer om.

Ohja, en voor de bezorgde familie: de motivatie voor school is weer een beetje terug hoor!

Inmiddels is het alweer donderdag en heb ik alweer bijna weekend. Vanmiddag na de colleges ga we meteen naar Bang Phe om daar een nachtje bij een hostel te slapen en morgen de boot te pakken vanaf daar naar Koh Samed, een mooi eilandje.

Eerst zou ik dit weekend een extra course volgen, China and AEC in the global economy maar uiteindelijk stond  ik niet op de lijst en ga ik nu toch nog lekker een weekendje er tussenuit. Ik had mij ook al op gegeven voor een International Leadership Development program (een ander extra programma die je kan volgen) waarvoor ik ben geselecteerd.

Adíooooooosss

1. Ome Robbie:
    2 maart 2017
    Ha Niggie Marieke

Ik had je mail beantwoord maar kreeg m net zo hard weer terug ha ha ha digitale mastodont dat ik er rond loop.
    Heel leuk om je reisverslagen te lezen hoor en ik zou zo in dat zwembad willen duiken. Ziet er allemaal mooi uit. Geniet er maar lekker van hoor.

Groetjens van Ome Robbie
  2. Mama (Simone):
    2 maart 2017
    Ach lievie, ze nemen alleen de besten voor het Leadership Program en dat ben jij !