Bali week 5 & 6 - Noordwest Bali/Nusa Lembongan

Hallo.

Toch maar weer eens wat van mij laten horen hè?! Nou, hier ben ik dan weer. De afgelopen twee weken weer heel wat leuks meegemaakt.

Inmiddels alweer twee weekenden terug weg geweest met Anne-Marie. We zijn met de skooter helemaal naar het Noord-Westen gereden (ongeveer 3,5 uur heen met de skooter).Maar opzich niet verkeerd met deze mooie views onderweg.  AnneMarieke on tourEven een mooi fotootje tijdens onze 4-urige skooterritMooi fotootje onderweg

En vanaf Permuteran, waar we verbleven, zijn we met de boot naar Menjangan eiland geweest om daar te gaan snorkelen. Balinese ontbijtDagje snorkelen bij pulau menjangan islandSnorkelen met Anne marie bij Menjangan islandOp het bootje om te snorkelen

Zondag wouden we eerst naar het national park gaan in het westen, maar dat was heel erg prijzig, je moest dan ook nog een tour guide boeken en je kon eigenlijk alleen maar natuur zien. We hebben al een hoop mooie natuur gezien dus dat vonden we wel mooi genoeg. Toen zijn we zondag iets eerder terug gereden om een tussenstop te maken bij een hele bekende tempel in Bali, namelijk de Pura Ulun Danu Bratan.

Pura Ulun Danu BratanPura Ulun Danu BratanDe situatie wanneer je al 594091851 temples hebt gezien :|

Doordeweeks nog lekker wezen lunchen bij Cafe Organic. Overheerlijk eten daar!! En woensdagavond is stapavond hier, dusja woensdag weer op stap geweest :)

Café organicSmoothie bowlRoomiesAnnemarieke

Afgelopen weekend zijn we naar Nusa Lembongan geweest. Vrijdagavond heerlijk uiteten geweest en een paar biertjes gedronken bij een leuke beach club. Life is better in flipflopsUutetnMet Anna

Dat was super leuk. Beetje rond het eiland getourd met de skooters die we gehuurd hadden en zondag gingen we snorkelen met Mantaroggen. Dat was echt super vet, en het zijn echt een joekels van een beesten! Blauwe zee.Blue Lagoon Nusa LembonganBlue Lagoon Nusa LembonganBlue Lagoon

Helaas werd ik daarna heel erg zeeziek en moest ik op een strandje wachten. Blij om weer op het land te staan want ik was zó beroerd. Helaas daardoor niet de onderwater buddha's kunnen zien maarja. 's Middags na het snorkelen hebben wij een lekkere Hollandse kroket en frikandel speciaal gegeten bij een tent van een Nederlander. Goh, wat was dat lekker na 5 maanden. Daarna stapten we weer op de boot naar Bali want maandag moesten we weer naar school.

Dit waren weer mijn avonturen. Tot de volgende keer maar weer.