Aankomst/ eerste paar dagen

7 februari 2017 - Nonthaburi, Thailand

Vrijdag om half 11 geland in Bangkok samen met Bas, een studiegenootje die naar Bali gaat. We hebben nog een dag samen doorgebracht in Bangkok. Het was wel fijn om niet helemaal alleen naar Thailand te vliegen en de reis ging nog wel redelijk vlot. Alleen zo lang stilzitten is niks voor mij! En pfffoeee.. dat lange vliegen beviel me aan de andere kant ook wel weer, we kregen namelijk echt vet veel eten! In het tweede vliegtuig kregen we op een vlucht van 9 uur wel twee keer een drie-gangen diner. En eten was best te pruimen, alleen hoefde dag erna geen eten meer hoor! Dat slapen in het vliegtuig was niet echt optimaal, maar eenmaal in Bangkok maar weer wat bijgeslapen. Vannacht wel wakker geworden midden in de nacht en lag om 21:00 (lokale tijd) al in bed. Tja die jetlag... niks an te doen he!

Zaterdag kwam Annelies, mijn huisgenootje aan. Ons appartement is echt super chill! Super nieuw en brandschoon. En vanaf ons balkon kun je school al zien zowat, super dichtbij dus!

Zondag hadden we een kleine introdag, ging vooral over regeltjes enzo bleeegghhh... Daarna zijn we met de taxi naar een zwembad geweest bovenop een shopping mall. Daarna hebben we een soort sushi, kookbuffet gegeten (zie filmpje), was echt super leuk!

Gister hele dag intro en 's avonds bij een fancy barretje gegeten. Vandaag eerste dag school, was wel leuk! Wel al veel te doen voor school helaas. Dit weekend gaan we naar Hua Hin, een badplaats in het zuiden van Thailand. Hoeven dinsdag gelukkig pas weer naar school, dus dat kan mooi!

Liefs uit het zonnige Bangkok

1. Oma de Bruijn:
    lieve Marieke
    leuk om zo op de hoogte te blijven fijn dat alles zo super is. Dikke kus daaaaag
  2. Mirjam van Vemde:
    7 februari 2017
    Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed is en gaat!
    Wanneer komen de foto's?? Ben wel heel nieuwsgierig naar je kamer, school, omgeving enz. enz.
    Liefs uit Hazerswoude!
    M&M&B
  3. Tante Eef:
    Lieve Marieke ,

Wat geweldig dat je ons op de hoogte houdt van deze mooie reis!!

Geniet ervan!

Knuffel van ons!!
  4. Papa Dick:
    8 februari 2017
    Leuk lief, wij hebben hier sneeuw en jij kunt heerlijk van het zonnetje genieten!
  5. Gerdie:
    9 februari 2017
    Lieve Marieke, we gaan je volgen hoor!! Kom maar op met je verhalen ;-)
    Geniet er maar van.
    Veel liefs uit Kekerdom
  6. Oma de Bruijn:
    12 februari 2017
    lieve Marieke
    foto's bekeken
    mooi onderkomen, schoon en netjes, geen rommel te zien.!! Houden zo!!
    hier is het koud, zal daar wel warmer zijn. Liefs oma
  7. Margot:
    13 februari 2017
    Heel veel plezier en ik hoop dat je een hele leuke tijd gaat hebben.
    Ik ga je hier wel missen hoor.